MaintMaster är marknadsledare i Sverige av underhållssystem (CMMS) och har en snabbt växande kundbas i DACH-regionen och Storbritannien. MaintMaster erbjuder ett molnbaserat CMMS tillgängligt på över 20 språk med kunder i 25 länder och kontor i Sverige, Tyskland och Storbritannien. MaintMaster strävar efter att ge underhållspersonal ett verktyg som kan anpassas till samtliga processer, ge kontroll och maximera resultat, allt för en hållbar, säker och effektiv produktion. Läs mer på www.maintmaster.com

SaaS-bolaget MaintMaster utvecklar och säljer ett innovativt, molnbaserat underhållssystem. Med hög kundnöjdhet, stark tillväxt och en lättanvänd produkt hjälper de tillverkningsindustrier världen över att digitalisera och effektivisera underhållsarbetet.

Vi söker nu en engagerad och serviceinriktad Customer Success Manager som kommer att spela en avgörande roll i att bygga starka, långsiktiga och värdeskapande relationer med våra befintliga kunder och på så sätt bli en mycket viktig kugge i vår tillväxtresa. Då rollen är ny får du stort inflytande när det gäller att definiera, implementera och utveckla strategi och processer för hur vi på bästa sätt kan forma rollen för att fånga behov och förbättra vår affär.

Du blir en del av ett företag med höga ambitioner, korta beslutsvägar och en unik möjlighet att vara med och bygga bolaget framåt! Här får du tillit och förtroende att självständigt driva ditt arbete samtidigt som du tillhör ett kompetent och stöttande team där samarbete värderas högt och där kollegor snabbt blir vänner.

Som Customer Success Manager har du en central och mångfacetterad funktion där ditt kundengagemang, affärsmässighet och naturliga fallenhet för att involvera, kommunicera och samarbeta med andra, både externt och internt, blir avgörande för att lyckas. Du ansvarar för att kunderna får ut maximalt värde av systemet genom att guida dem genom hela kundresan med ökad lojalitet. Du blir en viktig rådgivare vad gäller förståelse för systemet och föreslår proaktivt lösningar som passar kundens behov, idag och i morgon.

Rollen ingår i Customer Success-teamet som består av Implementation, Customer Success Management, Account Management och Academy & Support. Ett ambitiöst och kunnigt team som stöttar och utmanar varandra och har roligt på vägen mot att växa vår affär med fortsatt hög kundnöjdhet. Rollen är placerad i Linköping.

Ansvarsområden:

Bakgrund & Personliga egenskaper